luni, 15 februarie 2010

denial, denial.

yeah, you keep it coming. in verdele-galbui al neonului. cu mainile lipite de calorifer, negand cu vehementa cele mai sus mentionate. geamul e prea sus, toporul mult prea aproape. doua lingurite de zahar, te rog. realizezi, desigur, ca totul se va termina in defavoarea mea. ah, uita-te la ea cat e de cretina! ha ha. aici nu vei fi pus intr-o lumina favorabila. da, vreau si lapte. am zis defavoarea mea. nu cauta cheia, proasto. da-i cu un bolovan. asta nu inseamna neaparat in favoarea ta. who's tied up now, honey? faptul ca nu are logica nu il face mai greu de inteles. I'm high on acetona. ha ha ha. te-ai gandit ca poate nu imi pasa atat de mult? ah, cacat, ce dulce e. adica, imi pasa, da. dar tu ai prostul obicei de a te supraaprecia. trecem la bec cu incandescenta. fa-mi alta cafea, asta e de tot rahatul. da, am dormit cu perna in brate. ba nu, nu demonstreaza nimic. waaa, lumina mov. there is no beginning. atunci mai putin ca acum. ba chiar deloc. nu, nu imi pasa de tine. nu stiam cine esti, ce faci sau ce cacat invarti. dubioasa lumina asta. stinge-o. and we do not tremble. te-ai lamurit? daca nu , iti explic acum. nu imi pasa, nu iti pasa. we are not sentimental.

3 comentarii: