marți, 11 martie 2014

2343

E foarte posibil ca treaba asta sa devina una ingrozitoare, chiar daca folosesc cuvantul asta prea des ca sa mai aiba efectul scontat.
Am boala pe cateva cuvinte, cum am avut boala pe cateva persoane de-a lungul timpului. Cuvintele alea sunt ingrozitor, oribil, degeaba si, din cand in cand, teribil. Cam asta ar fi si viata mea amoroasa rezumata in, cat, patru cuvinte? Da, cam asa ceva. Mno, intelegeti voi. Le-am incercat pe toate. Serios, Fifty Shades of Grey? Serios?! Las-o balta.
Cunosc prea bine mediul in care ma invart ca sa nu imi dau seama ca nu o sa am nici urma de succes. Mai ales ca nu am o ordine in idei, iar asta ii ingrozeste pe oameni. Iar mie imi place sa rad de ei. E mult mai satisfacator decat sa ma gandesc la mine, la ce fac eu gresit. Satisfacator. Ei, asta cu siguranta nu e cuvantul care sa-mi descrie viata amoroasa. Poate aia imaginara, dar nici aia.
O sa reiau partea asta cand o sa vrea o editura oarecare sa dea faliment publicandu-ma. N-o sa fie nimic demn de citat pe Facebook sau pe Tumblr pe-aici, iar coperta o sa fie atat de seaca incat nici filtrele din Instagram n-o s-o faca sa arate decent. Suck it, social media. M-ai distrus pentru omenire si ai distrus cultura pentru omenire. Asta si popular culture. Am sa ma uit la seriale pentru tot restul vietii. Da-o dracului de treaba, nici nu mai stiu cum se scrie o metafora. Pentru ca toata lumea stie sa scrie metafore mai nou. Eu, una, nu mai stiu cum se scrie literatura. Toata buna inspiratie s-a scurs in copii. Copii extraordinar de destepti si talentati si mai lasati-o dracului.
Am fost culcata sub nuc cand eram copil, si numai asta ar fi destul sa explice multe chestii. Am sa scriu, in schimb, ca sa ma aflu in treaba. Poate se coboara ceva ploaie inspirationala de pe umbrelele scumpe din literatura. Daca nu, ma multumesc si cu chestia asta, pentru ca nu ma astept sa placa. O, cu siguranta nu o sa placa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu